تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


معرفی خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ و بی ۵۰ به وسیله گروه بهمن در ایران


معرفی خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ و بی ۵۰ به وسیله گروه بهمن در ایران

 

به نوشته سایت رکاب و با استناد به گفته دیجی لند

خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ (Faw Besturn B30) و بی ۵۰ (Faw Besturn B50) با اسم تولیدات تازه گروه بهمن در حاشیه گردهمایی سالانه نمایندگان این گروه معرفی شد.

روز قبلی، گردهمایی سالانه نمایندگان گروه بهمن در هتل المپیک برگزار شد و مدیران کمپانی‌های زیرمجموعه، برنامه و تولیدات آتی این گروه را تشریح کردند. غیر از آن در این مراسم طی یک قرعه‌کشی به پنج نفر از خریداران خودروی آسا، سفر هفت روزه به چین با یک همراه جایزه داده شد.

به علاوه از طرف دیگر در حاشیه این مراسم، خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ و بسترن بی ۵۰ که در ایران با اسم آسا به فروش می‌رسد با اسم تولیدات تازه این تولیدکننده معرفی شدند. فاو B30 حاوی خصوصیت‌هایی مانند گیربکس ۶ سرعته آیسین ژاپن، سیستم کنترل استقامت، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، نویگیشن، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور، چراغ روشنایی در روز، فرمان چرمی و صندلی‌هایی با پوشش چرمی است. این خودرو از موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ VCT با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گریز از مرکز ۱۵۵ نیوتن متر سود می‌برد.

 

فاو B50 نیز وسیله نقلیه ای است با سبک تازه دیزاین این تولیدکننده چینی که پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن مشاهده می‌شود. موتور ۱٫۴ لیتری توربو ۱۳۶ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک at تولید آیسین ژاپن از نمونه خصوصیت‌های این خودرو شمرده به شمار می‌رود. گفته می‌شود که این خودرو با هم کاری کمپانی فولکس واگن دیزاین شده است. این خودروها اخیرا به وسیله گروه بهمن برای مراحل آزمایشی به ایران آورده شده و اکنون به ذهن خطور میکند که خط تولید آن‌ها در کشورمان تکمیل شده است.

برای شما هم جالب است: شروع فروش تولیدات اوپل در ایران

فاو بسترن بی 30

هزینه ممکن فاو بسترن بی ۳۰ در ایران

هنوز هزینه دقیق خودروهای تازه گروه بهمن یعنی فاو بسترن بی ۳۰ و بی ۵۰ اعلام نشده با اینحال نمونه پایه B30 در چین حدود ۶۹ هزار و ۸۰۰ یوآن هزینه دارد و هزینه ورژن فول اتومات آن به ۹۲ هزار و ۸۰۰ یوآن می‌رسد. با این حساب برآورد میشود که بسترن بی ۳۰ در ایران هزینه ای بین ۳۹ تا ۵۱ میلیون داشته باشد.

فاو بسترن بی 30

 

 

  انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 487

مطالب تصادفی

  • سفارش طراحی سایت کرج و استان البرز با سئو بهینه و با کیفیت بالا

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد