تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


شرفخانی :امامزادگان مبدا ومرکزتحرک تاریخی شیعه است/دشمن در جستجوی ایجادفاصله بین مردم وامامزادگان است


 

شرفخانی :امامزادگان مبدا ومرکزتحرک تاریخی شیعه است/دشمن در جستجوی ایجادفاصله بین مردم وامامزادگان است

در جدید ترین خبرها درمورد اوقاف مطالبی داریم با اسم “شرفخانی :امامزادگان مبدا ومرکزتحرک تاریخی شیعه است/دشمن در جستجوی ایجادفاصله بین مردم وامامزادگان است” که پیشتر به آن میپردازیم.

 

 

 

 


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه درمصلای قدس قم گفت:با تبیین نقش و مکان امامزادگان در خیرات و برکات کشور و نیز بیان مکان رفیع آن بزرگواران در آشنایی ما با قرآن و معارف اهل بیت(ع)باید مانع از تحقق نقشه های دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و امامزادگان شد.

 

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

 



بازدید:
۲۸

 

 


به نوشته روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه حجت الا سلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، با بیان این نوشته تکریم امامزادگان را تکریم رسالت و جواب به اجر رسالت پیامبر(ص) دانست و تصریح کرد: حضور امامزادگان درایران به خاطر برنامه ریزی و استراتژی شکل گیری حکومت های علوی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

وی ادامه داد: آن بزرگواران با توجه به استراتژی بصیرت افزایی و تشکیل حکومت های علوی در منطقه، وارد ایران شدند تا تفکر و ساختار حکومت های ولایی در این کشور ایجاد شود.

شرفخانی،با بیان اینکه مرقدهای امامزادگان، مرکز حرکت شیعه در طول تاریخ بوده است تاکید کرد: بقاع امامزادگان باید مرکز ترویج فرهنگ قرآن و عترت اهل بیت(ع) و قطب فرهنگی در کشور باشند

وی با بیان اینکه نباید به فضاسازی شبکه‌های وهابی علیه امامزادگان توجه کرد چرا که امامزادگان مبلغ فرهنگ اهل‌بیت(ع) بودند.

شرفخانی با اشاره به ضرورت مبدل شدن مزار امامزادگان به قطب‌های فرهنگی اظهار کرد: مزار این بزرگواران باید محلی برای ترویج قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد و مردم و متفکران باید وارد این عرصه شود.

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 306

مطالب تصادفی

  • سفارش طراحی سایت کرج و استان البرز با سئو بهینه و با کیفیت بالا

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد