تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


شکایت فورد از جیلی به خاطر سرقت اسم


شکایت فورد از جیلی به خاطر سرقت اسم

 

لینکلن پایین برند لوکس ساز فورد ادعا کرده جیلی با سرقت اسم ایشان، تلاش می کند تا از اعتبار لینکلن برای فروش تولیدات لینک بهره ببرد. در این راستا فورد صاحب لینکلن با شکایت از جیلی سعی دارد با اعاده حیثیت از برند خود، جیلی را وادار کند که از عنوان لینک کو برای عرضه محصولاتش در آمریکا استفاده نکند

به نوشته پرشین خودرو، کمپانی جدید تاسیس جیلی که چندی است با خرید سهام برند سوئدی ولوو در صنعت جهانی خودرو برای خود نامی مشهور دست و پا کرده، چندی قبل با تاسیس یک پایین برند تازه با اسم تجاری لینک اند کو (hyperlink & co) درصدد راهیابی به مارکت بزرگ آمریکا است و تلاش دارد با نشان دادن یک وجهه لوکس و صدرنشین از تولیدات لینک، خریداران آمریکایی را مجاب به انتخاب خودروهای چینی کند.

اکنون این بین لینکلن پایین برند لوکس ساز فورد ادعا کرده جیلی با سرقت اسم ایشان، تلاش می کند تا از اعتبار لینکلن برای فروش تولیدات لینک بهره ببرد. در این راستا فورد صاحب لینکلن با شکایت از جیلی سعی دارد با اعاده حیثیت از برند خود، جیلی را وادار کند که از عنوان لینک کو برای عرضه محصولاتش در آمریکا استفاده نکند.

این مسئله از آنجا بیش از در بیشتر مواقع چالشی شده که جیلی در آگهی تلویزیونی خود برای لینک اند کو ۰۱، از عنوان لینکو استفاده می کند که بار هجایی و آهنگینی شبیه به لینکلن دارد و این شائبه را برای سرقت اسم لینکلن تقویت می کند.

یکی از مدیران لینکلن که نخواسته نامش فاش شود، در گفتگو با سایت مشهور اتوموتیو نیوز مطرح کرده، فورد مایل است با شکایت حقوقی در دادگاه های آمریکا، از جیلی برای بهره برداری از این رویه شکایت کرده و این کمپانی را وادار کند در آمریکا از اسم لینک استفاده نکند.

چینی ها اسم لینکلن را هم دزدیدند

جیلی که با دو استراتژی اغواگرانه یعنی گارانتی مادام العمر و تامین مالی کلان بدون سود سعی دارد از سال آتی با دو نمونه ۰۱ و ۰۳ وارد مارکت آمریکا شود، با استناد به این پرونده حقوقی مطمئنا با سخت روبرو خواهد شد. با این وجود با استناد به اینکه خود فورد نامی برآمده از یک شهر در انگلستان بوده، یا اینکه لینکلن خود با الهام از جلو پنجره رولزرویسذدر ۵ دهه قبل محصولاتش را روانه مارکت کرد، نمی توان به اقناع افکار عمومی برای ممانعت از برنامه جیلی و لینک چندان خوشبین بود.

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 732

مطالب تصادفی

  • سفارش طراحی سایت کرج و استان البرز با سئو بهینه و با کیفیت بالا

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد